Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Sage to platforma internetowa, którą, zaprojektowaliśmy, wykonaliśmy i wdrożyliśmy, aby obniżyć koszty i zoptymalizować standardy związane z procesem obsługi kilkudziesięciu tysięcy Klientów i Partnerów spółki Sage w Polsce. Projekt graficzny, funkcjonalny i techniczny wymagał od nas dogłębnego zrozumienia potrzeb Klienta. Dewelopment podzielony na sprinty wymagał umiejętności integracji z systemami wewnętrznymi. Całe rozwiązanie dostarczyliśmy na platformie Microsoft Azure.

Cechy aplikacji

  • Internetowa Platforma dla Klientów i Partnerów Sage
  • Obsługa skomplikowanych powiązań partnersko - biznesowych
  • Obsługa klientów „wielofirmowych”
  • Prezentacja informacji o zakupionych Produktach i Usługach Sage
  • Prezentacja informacji o numerach seryjnych
  • Logika aktualizacji Produktów i Usług
  • Opcje „upgradu” Produktów i Usług
  • Opcja na „cross-selling” i „up-selling”
  • Opcja składania zamówień w eBOK
  • Informacje o zbliżających się terminach, lub nowych wersjach
  • Indywidualny numer do identyfikacji telefonicznej

Technologie

AngularJS
.Net Core WebAPI
Microsoft Azure
WPF

Inne projekty:

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.