Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Sage to platforma internetowa, którą, zaprojektowaliśmy, wykonaliśmy i wdrożyliśmy, aby obniżyć koszty i zoptymalizować standardy związane z procesem obsługi kilkudziesięciu tysięcy Klientów i Partnerów spółki Sage w Polsce. Projekt graficzny, funkcjonalny i techniczny wymagał od nas dogłębnego zrozumienia potrzeb Klienta. Dewelopment podzielony na sprinty wymagał umiejętności integracji z systemami wewnętrznymi. Całe rozwiązanie dostarczyliśmy na platformie Microsoft Azure.
Cechy aplikacji
- Internetowa Platforma dla Klientów i Partnerów Sage
- Obsługa skomplikowanych powiązań partnersko - biznesowych
- Obsługa klientów „wielofirmowych”
- Prezentacja informacji o zakupionych Produktach i Usługach Sage
- Prezentacja informacji o numerach seryjnych
- Logika aktualizacji Produktów i Usług
- Opcje „upgradu” Produktów i Usług
- Opcja na „cross-selling” i „up-selling”
- Opcja składania zamówień w eBOK
- Informacje o zbliżających się terminach, lub nowych wersjach
- Indywidualny numer do identyfikacji telefonicznej
Technologie
AngularJS
.Net Core WebAPI
Microsoft Azure
WPF