Digital Coach dla BZ WBK (Santander)

Aplikacja mobilna Digital Coach przygotowana została, aby lepiej, szybciej wdrażać i szkolić pracowników oddziałów Banku BZ WBK ze standardów obsługi klienta (i nie tylko). Klientowi zależało na nowoczesnym narzędziu, które umożliwi na wprowadzenie dobrych praktyk w rozubudowanej strukturze rozproszonej.

Digital Coach złożony jest z systemu do zarządzania treścią – aby administrator mógł wprowadzać kontent oraz aplikacji mobilnej, która wyświetla treści szkoleń i quizy (testy) dla pracowników. Komunikaty Push informują użytkowników o konieczności podjęcia quizu (codziennie 15 minut), a moduł analityczny pozwala zbierać wyniki i porównywać je z innymi. Dodatkowym celem wdrożenia rozwiązania była motywacja zespołów, wprowadzenie elementów grywalizacji, a także monitorowanie online postępów i aktywności pracowników.

Cechy aplikacji

  • Aplikacja mobilna do szkoleń i quizów dla pracowników
  • CMS do zarządzania strukturą organizacyjną i treścią szkoleń
  • Panel administracyjny prezentujący wyniki testów (pracownik, oddział) z możliwością porównania
  • Komunikaty Push przypominające o konieczności rozpoczęcia kursu/quizu
  • Opcja na zamianę kolejności pytań, lub samych pytań dla pracowników oddziału
  • Możliwość dodawania materiałów interaktywnych do pytań
  • Informacja zwrotna do pracownika na temat którą część materiału opanował, a nad jaką powinien popracować

Technologie

Android
JSF
PrimeFaces
JAVA EE
Spring
Hibernate
PostgreSQL

Inne projekty: