Digital Coach dla BZ WBK (Santander)
Aplikacja mobilna Digital Coach przygotowana została, aby lepiej, szybciej wdrażać i szkolić pracowników oddziałów Banku BZ WBK ze standardów obsługi klienta (i nie tylko). Klientowi zależało na nowoczesnym narzędziu, które umożliwi na wprowadzenie dobrych praktyk w rozubudowanej strukturze rozproszonej.
Digital Coach złożony jest z systemu do zarządzania treścią – aby administrator mógł wprowadzać kontent oraz aplikacji mobilnej, która wyświetla treści szkoleń i quizy (testy) dla pracowników. Komunikaty Push informują użytkowników o konieczności podjęcia quizu (codziennie 15 minut), a moduł analityczny pozwala zbierać wyniki i porównywać je z innymi. Dodatkowym celem wdrożenia rozwiązania była motywacja zespołów, wprowadzenie elementów grywalizacji, a także monitorowanie online postępów i aktywności pracowników.
Cechy aplikacji
- Aplikacja mobilna do szkoleń i quizów dla pracowników
- CMS do zarządzania strukturą organizacyjną i treścią szkoleń
- Panel administracyjny prezentujący wyniki testów (pracownik, oddział) z możliwością porównania
- Komunikaty Push przypominające o konieczności rozpoczęcia kursu/quizu
- Opcja na zamianę kolejności pytań, lub samych pytań dla pracowników oddziału
- Możliwość dodawania materiałów interaktywnych do pytań
- Informacja zwrotna do pracownika na temat którą część materiału opanował, a nad jaką powinien popracować